Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Читавия ТС се познава по това, че на ниска предавка мине ли 3000 оборота трябва да има ясно изразен "шут в гъза". Няма ли го тоя ряз след 3к значи има драма! Най-чести причини за невървеж са дебитомер, ламбда и запалителна система (свещи, кабели и бобини) Дъвкани са тея теми, ама...
    www.t-auto.bg

    Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

    Comment


    • Да чистя ли ст мотор или е безсмислено , а?
      Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

      Comment


      • Чисти, чисти.Съвсем сериозно.На мене миго чистиха обаче отлепиха някакво капаче отзаде му, после го залепиха със силикон.Не знам какво има вътре, ма оттогава нямам проблеми с оборотите.Което не означава че това е единствената причина де.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
          След като смених тая уйовина http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 Оборотите не са трепнали при никакъв режим - нито на място, нито в движение, нито с климатик. Лошото е, че последните 2 ги взех

          Това е решението на проблема, при мен също оборотите се стабилизираха след смяната на Уйовината [/QUOTE]

          Е точно това е.

          Comment


          • При мен след смяната като че ли има ефект, но все пак я забелязах да ги заклаща 1-2 пъти.

            Това го има в сайта на АХМ.
            Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

            Comment


            • "Сменям-правя-струвам-и ефекта е краткотраен"...ебаси "кенефа" , тази фраза знам че я мразите , ама не съм я измислил аз и явно има истина в нея.
              Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

              Comment


              • Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
                "Сменям-правя-струвам-и ефекта е краткотраен"...ебаси "кенефа" , тази фраза знам че я мразите , ама не съм я измислил аз и явно има истина в нея.
                Ти ако можеш сам да си я оправиш, тия форумните кожодери (сервизи) трее затворят, ма явно не е толко лесно Мога да ти реша проблема за 800лв., ако искаш.
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • За 800лв аз мога да реша някой твой проблем , ако искаш? Много щедра оферта , поласкан съм.
                  Надявам се че не си бил сериозен когато си го писал това , иначе бих си помислил че ти изглеждам на неостригана овца?
                  Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
                    За 800лв аз мога да реша някой твой проблем , ако искаш? Много щедра оферта , поласкан съм.
                    Надявам се че не си бил сериозен когато си го писал това , иначе бих си помислил че ти изглеждам на неостригана овца?
                    Не си ма разбрал, аз ще ти дам 800лв., а ти кършака и нема варел нема проблем
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • Аааа, е това вече е щедра оферта, приблема е че с тези пари можеш да ми платиш само носачите, амортесьорите и другите джунджурии по предницата.
                      А и само метановия инжекцион е бая по-скъп.

                      Така че, ще се наложи да пропусна и тази щедра оферта.
                      Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
                        Аааа, е това вече е щедра оферта, приблема е че с тези пари можеш да ми платиш само носачите, амортесьорите и другите джунджурии по предницата.
                        А и само метановия инжекцион е бая по-скъп.

                        Така че, ще се наложи да пропусна и тази щедра оферта.
                        Е твоето излиза малко "бий ма обичам та ", като е така нема мрънкаш срещу колата толкова.

                        П.С. Тоя къде ти я е подарил сигурно нещо те мрази.
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
                          "Сменям-правя-струвам-и ефекта е краткотраен"...ебаси "кенефа" , тази фраза знам че я мразите , ама не съм я измислил аз и явно има истина в нея.
                          Един съвет от мен :

                          Ако имаш диагностика, пусни я и виж как работи EVAP клапана. Ефекта е краткотраен защото компа достига лимита на автоадаптация. Ако клапана не показва стойност различна от 0 когато форсираш, значи неработи. Той е скритата лимонка в грешка P0170. Намира се под дросела и се сваля много трудно, без да свалиш всмукателя. Измерваш му бобината - трябва да е 22-26 Ом. Ако е наред бобината, най-вероятно е спекъл. Сваляш го и от едната страна има шлиц за отверка - леко завърташ за да се отлепи, подаваш му напрежение 12 v за да се увериш, че отваря и си готов. Разбира се, има и други причини за достигане лимита на автоадаптация, но това е една от тях, която е незабелязвана и пренебрегвана!

                          П.с Читав TS , както каза Kaio върви от 1000 до 7000 оборота! Ако съдите, че бил пълен мъртвец по дизела, значи непознавате разликите между двата вида мотора. Ако искате да излитате на 1000 оборота, сложете си компресор!
                          Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                          Comment


                          • Едно и също чета и при мен е така... Ама и аз така си я карам... Само при тръгване на светофара много бързо и подавам по малко газ два пъти и така си карам...Кво да се прави коли с характер....

                            Comment


                            • Има и алтернатива с цена 0.00 лв. Режете пин 15 на кабелният сноп, който влиза в оборотомера и всичко е ОК. Темата е дискутирана продължително тук, във форума.
                              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                              Comment


                              • Темата е стара, но все пак да споделя и аз лично оправих моето клатене на оборотите. Като седях на място не подскачаха постоянно, някой път се изчистваха и пак започваха, но в движение като изключа от скорост доста често гаснеше. Четох теми тук и реших да сваля дросела да го изчистя заедно с всмукателния колектор. След като го направих всичко заспа. Единствения проблем беше, че като запалих колата колата се форсираше сама и от AlfaOBD, трябваше да нулирам настройките. Мотора е 1.8 ТС 2000 година.
                                Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                                Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                                Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                                Comment

                                Working...
                                X